blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2015-07-12 09:28:21 i Allmänt,

* Jag äter äpple varje dag men måste ha sorten Pinklady. Helt klart dom godaste äpplena.
 
* Mellan 13-15års ålder var jag kraftigt underviktig naturligt. Jag gick det skolsköterskan 1 gång/månaden och dom trodde då att jag hade anorexi, vilket jag inte hade. "Komiskt nog" är jag ju sjuk i det nu.
 
* Jag gillar verkligen inte att sova första natten i en nybäddad säng, känns så stelt, mycket skönare när man sovit in sig några dagar haha. 
 
* En av de skönaste känslorna är när man sminkar av sig, tar ut linserna och smörjer in ansiktet.
 
* Jag äter 2 kalktabletter varje dag p.g.a. mitt sköra skelett.
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-07-12 12:35:23

Vad roligt att du delar med dig om fem bekännelser om dig själv! Alltid roligt att ta del av så man lär känna personen bakom bloggen lite mer ifråga liksom! Älskar själv äpplen och äter det varje dag men min favoritsort är Royal Gala! Tycker dom är så goda och söta hihi! :) Sedan det där med kalktabletterna är nog något jag bör anamma då mitt skelett också är jätteskört. Dock bör man kanske prata med en läkare innan som skriver ut dom och ifall det är nödvändigt för just mig att använda det. Kramar till dig <3

Svar: Hehe, jag tycker också sånt är kul att läsa om :) du får testa pink lady, supergoda 😋 tycker verkligen du ska prata med en läkare ang kalktabletter. Tusen kramar <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela