blondehair.blogg.se

Späckad vecka

Publicerad 2015-02-15 20:31:12 i Allmänt,

Hej!
Gårdagskvällen hemma hos Emma var supermysig. Jag hade med andra ord en väldigt bra alla hjärtans dag. Dagen har varit bra och lugn. Var i stallet en stund imorse och red ut + fixade allt. Det var väldigt mysigt iallafall. Sedan har jag mest tagit det lugnt och sett på lite serier och laddat upp mig inför kommande vecka. Jobbar 7 dagar, ska till sjukhuset 2 gånger, ska rida 5 gånger och även umgås med lite vänner. Med andra ord krävs det ett ordentligt schema för att få ihop allt detta hehe. Men jag tycker trots allt det är kul att ha mycket att göra. Gå hemma och dra fötterna efter sig är inte riktigt min grej. Så nu tänkte jag förbereda en drös tidsinställda inlägg till veckan, ska även försöka fota lite outfits osv. som kan komma upp under veckans gång tänker jag.
 
Sådär såg jag ut igår, tog en snabb bild i slutet av jobbpasset innan jag stack till Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela