blondehair.blogg.se

Punktering

Publicerad 2015-02-20 21:36:05 i Allmänt,

Dagen blir aldrig som man tänkt sig. Imorse när jag hade satt mig i bilen påväg till sjukhuset så kommer jag bara några meter innan bilen börjar låta.. kör vidare någon kilometer men ljudet försvinner inte så stannar och går ur. Ser då att det är punktering på däcket. KUL. Paniken som uppstår när jag ska vara på östra om mindre än en halvtimma. Kör iallafall upp bilen till torget där jag tar bussen. Blir en halvtimma sen, kul start.  Tanken var ju att åka direkt till stallet efter. Men då pappade hade sin bil och jag inte kan ta mig till stallet utan bil (ca 9km/väg dit, utan bussar) så fick skippa stallet idag tyvärr. Då vi hade rödservice så fixade Carro åt Nobless. Klockan 14 loggade jag in på chatten och sedan jobbade jag fram till nu klockan 21. Så nu är jag rätt trött.
Imorgon börjar jag jobba klockan 9, jobbar fem timmar (yeey för ob) och sedan blir det stall och ridning innan Nathalie kommer hit och äter middag.
Mysig dag som planeras!
 
See you tomorrow!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela