blondehair.blogg.se

Omtanke för mitt hår

Publicerad 2015-02-13 21:11:22 i Allmänt, Mode,

Jag har, som ni kanske vet, långt hår och som egentligen är rätt fint. Jag är väldigt försikig med det när det gäller värmeprodukter exempelvis och lockar/blåser aldrig håret iprincip. Jag sover alltid med fläta osv allt för att håret ska bli så bra behandlat som möjligt. Men jag har varit snål när det gäller produkter och liksom haft billiga produkter som loreal osv. Så nu har jag bestämt mig för att beställa lite bättre produkter till håret (även ansiktskrämer). Det lutar åt Maria Nila Palett Pure Volume. Den verkar vara det jag söker efter och med snygga flaskor också dessutom. Men ska googla runt lite mer innan. Har ni några tips för långt, naturligt blont hår? Jag vill ha lite mer glans och lyster. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela