blondehair.blogg.se

Jobb, jobb, jobb

Publicerad 2015-02-18 10:57:00 i Allmänt,

Hej!
Detta inlägget är ett tidsinställt inlägg. Förtillfället sitter jag på jobbet och kommer att sitta där och svara i telefon många timmar till. Men det är skönt att ha ett jobb, och jag trivs så jag ska inte klaga.
Gårdagen började med en promenad på en halvtimma med hunden. Sedan jobbade jag på chatten hemifrån i 3h (älskar dom passen). Direkt efter det var det dags att åka till Östra. Hade vägning och snack med en av mina behandlare, sjuksköterskan. Hon är väldigt bra iallafall men var lite bekymrad för vågen var lite neråt igen. Jag åkte därifrån raka vägen till stallet och red en barbacka sväng på min lilla ponny och kvällen spenderades med hemma mys. I måndags kom Idah o hennes lilla Agnes (Chiuaua) till mig efter jobbet så det var roligt. Ikväll blir det bara lite yoga hemma, har röd service i stallet men tänkte uppdatera bloggen lite med outfits från idag, onsdag.
 
Vi hörs senare!
Gammal mysbild från 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela