blondehair.blogg.se

Inte dagarnas dag direkt

Publicerad 2015-02-24 15:47:58 i Allmänt,

Hej!
Dagen började med att jag vid åtta åker ut till stallet. Fixar min lilla ponny och rider ut. Det börjar med att hon slänger av mig rakt på asfalten. Haha kräääk. Jag har inte åkt av på ett år ungefär så det kanske var ett tecken att hon skulle visa att jag levde. Kvart över 9, när jag är mitt ute i skogen med Nobless så ringer telefonen. Svarar och det är min behandlar som frågar vart jag är. Ehh, skulle inte jag ha en eftermiddagstid? Tydligen inte. Himla skit också. På mindre än 2h hann jag iallafall rida klart, fixa alla stallsysslor, åka hem, duscha o fixa mig och åka upp till östra. Hade ett ganska bra möte där iallafall, vågen var lite neråt som vanligt vilket är lite åt fel håll. Som om inte det vore nog krånglade bilen lite och jag fick svänga in på verkstaden. Är nog dock inget fel på bilen så tog den hem igen. 
Nu har jag iallafall varit hemma ett tag, har ätit lunch + mellis, promenerat hunden, tvättat mina sminkborstar och städat lite samt tittat på Pretty Little Liars och Kallas guldlopp. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, för kommande dagar blir stressiga som vanligt.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela