blondehair.blogg.se

Dagens ridpass

Publicerad 2015-02-21 17:25:13 i Allmänt, Hästar,

Idag red jag ett dressyrpass i manegen. Hon gick mycket bättre än passet i torsdags så det var skönt iallafall. Brukar börja passet med lite lösgörande övningar, skänkelvikningar och slutor i skritt. Så att hon släpper ordentligt. Hon har börjat spänna ryggen mer så det blir huvudfokuset under passen oftast och mot slutet över jag alltid lite förvändgalopp. Jag har oftast liknande upplägg på passen i ridhuset och sedan jobbar jag mest på det som känns aktuellt med för dagen. Mamma klickade några bilder, ingen super kvalité direkt men ändå bilder. Ja, jag har både underställ på benen, fleecetröja, vinterjacka och dunväst. Lättfrusen..
 








 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela