blondehair.blogg.se

Bra dag

Publicerad 2015-02-28 17:46:41 i Allmänt,

Hej!
Idag har jag inte hunnit uppdatera ännu men jag har haft en bra dag. Jag och mamma började med att åka till stallet. Red ett härligt pass i paddocken i det fina vädret och Nobless var jättefin verkligen. Började med att rida lite skolor, sedan blev jag sugen på att testa byten igen, det var flera år sedan vi jobbade med byten eftersom vi båda har varit skadade och det har varit långt ifrån prio. Idag testade jag från vänster galoppen till höger eftersom det är det hon har lättast för och hon gjorde faktiskt ett par bra byten, åh vad glad jag blev. Nu har vi mycket att jobba på men efter flera dagar i Scandinavium och ett kanon pass idag blev jag mer än motiverad av att tävla igen. Efter det åkte jag och mina föräldrar till IKEA. Köpte en hylla till min Walk In Closet och det blev så bra, ska visa er sedan. Har efter det städat lite och fixat iordning på övervåningen så nu ska jag livestreama dressyren innan det blir oxfile till middag.
Gårdagen var iallafall jättemysig så har haft två bra dygn överlag. Maten är den enda käppen i hjulet, men jag kämpar!
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela