blondehair.blogg.se

Visste ni att..

Publicerad 2015-12-14 10:09:00 i Allmänt,

... min mamma alltid har älskat Per Gessle. I hennes bil har vi haft en PG skiva i typ 7år och jag kan varenda låt utan och innan. När jag var liten var jag även på en konsert från han med min familj haha.
 
... när jag är själv/i stallet går jag ofta och pratar högt med mig själv. Alltid lika pinsamt när någon dyker upp.
 
... jag har aldrig sovit i ett tält och det är inget jag vill göra heller. Min familj är ingen friluftsfamilj helt enkelt.
 
... jag har hål i öronen men använder iprincip aldrig örhängen. Jag har verkligen olika smyckesperioder. Nu har jag alltid halsband på mig, ibland ringar, örhängen och armband osv. Dock vill jag börja använda lite mer smycken och har spanat in både en ring o ett par örhängen jag vill införskaffa mig.
 
... tidsoptimist skulle jag vilja kalla mig. Jag är supersnabb när jag ska fixa mig, vilket gör att har jag ont om tid stressar jag, då är jag klar 10 minuter innan jag ska. Sedan sitter jag o pillar med telefonen så jag blir sen, samma visa varje gång haha. När jag var inlagd var jag uppe en timma innan frukost varje morgon o duschade. Sedan la jag mig i sängen och när klockan var 7.29 gick jag upp o bädda sängen och bytte om vilket gjorde att jag blev sen nååågra gånger.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela