blondehair.blogg.se

Tisdag morgon

Publicerad 2015-12-22 10:18:33 i Allmänt,

Godmorgon!
Nu ligger jag i sängen, lyssnar på en podcast och jobbar. Idag jobbar jag i chatten mellan 9-12 så det är skönt att det är ett kortpass. Sedan ska jag raka vägen in till stan och äta en lunch med Emma. Dagens planer är ganska späckade som vanligt för efter jag har lunchat ska jag direkt till stallet. J vill att jag åker till han ikväll så min tanke är att göra det efter middagen en stund. Idag tänkte jag dessutom fota mitt dags-intag då jag fått frågan om att visa vad jag äter en dag. Så imorgon kommer nog ett sådant inlägg. Har såklart förberett lite inlägg under dagen, ska ni göra något roligt idag? Vi hörs!
 
Kan vefkligen sakna åren där jag tävlade flera gånger i månaden, härliga tider!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela