blondehair.blogg.se

Thai Moon Kitchen

Publicerad 2015-12-29 14:22:00 i Allmänt, Mat/Recept,

I söndags kväll var min familj samt min amerikanska faster och hennes man och åt middag på en thailändsk restaurang vid namn Thai Moon Kitchen. Mamma hade varit där för någon månad sedan och tyckte det var så bra. Tydligen skulle det vara jättevarmt där inne men det var något fel på ac:n så det var svinkallt. Jag tyckte inte servicen var bra alls, men miljön var verkligen annorlunda och min soppa som jag åt (Kokosmjölksoppa på kycklingfilé, galangalrot, svamp, tomat, lök, chili, limeblad och citrongräs.) var jättegod iallafall. Blandade intryck om stället med andra ord men jag kan nog tänka mig att besöka det igen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-12-29 16:16:29

Åh vad mysigt att äta ute på restaurang tillsammans med familjen. Var evigheter sedan jag gjorde det sist tyvärr så nu tycker jag minsann det får vara dags igen! Och thailändsk mat som är såå gott! Synd att servicen inte var den bästa dock. Det vill man ju få bra utav då man är ute och äter kan jag tycka. Bra att maten smakde gott iallafall. Något positivt utav hela besöket iallafall :) Kramar <3

Svar: Ja verkligen, älskar att gå ut o äta med hela familjen. Tycker verkligen du ska föreslå det he,,a också :) ja maten var jättegod så det var bra, kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela