blondehair.blogg.se

Riktigt bra tisdag

Publicerad 2015-12-08 21:12:21 i Allmänt,

Godkväll mina vänner!
Nu är klockan strax efter 21 och jag har precis ätit en sen middag. Min tisdag har varit riktigt bra. Jag började dagen med att unna mig en timmes sovmorgon. Därefter åkte jag till stallet, red ut en härlig sväng på min lilla ponny samt fixade allting såklart. Efter att jag hade ätit lunch kom Nattis hit en stund och umigcks. Därefter åkte jag in till stan och spenderade ett par timmar inne på NK och shoppade lite fina julklappar. Åkte därefter raka vägen till J och från honom kom jag hem vid halv 9. Nu ringde mamma precis och som ville bli hämtad efter att ha varit och ätit julbord med jobbet. Eftersom pappa jobbar så tar jag det för laget. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela