blondehair.blogg.se

Proteinbar leverans

Publicerad 2015-12-12 17:50:00 i Allmänt, Mat/Recept, Shopping,

I onsdags hämtade jag ut ett paket från mmsports innehållande ett gäng (10st) proteinbars. Questisarna finns ju i stan men hade fått nys om en ny LCHP-bar med pepparkak och chokladsmak. Det låter ju drömmigt gott och de har fått väldigt bra omdömen så ser verkligen fram emot att testa dem. Det är så praktiskt att beställa hem barerna om det inte finns i ens vanliga butik. Från denna sida kommer de på 2 dagar (la ordern måndag kväll) och frakten ligger endast på 29kr (fri frakt över 499kr). Så det är ett hett tips att beställa därifrån. Givetvis kommer en recension på pepparkaksbaren när den är testad.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-12-13 08:52:23

Åh så kul att testa något nytt! Har aldrig ätit såna här bars som mellanmål innan men känner mig sugen att testa på det. En variation till det jag äter nu liksom då jag tyvärr har lätt att fastna i vissa mellanmål och sedan inte våga bryta mönstren. Har heller aldrig testat kvarg innan haha men vill också göra det. Frågan då är ju vad man ska äta till för att det ska bli ett fullvärdigt mellanmål. Jag tänker kvarg i sig kanske inte är så mycket? Om man ska ha någonting till eller om det räcker med en sån burk? Samma sak med barsen fast då kanske det räcker med en sån bar? Haha har ingen aning :)
Kramar <3

Svar: Till kvarg äter jag müsli och bär/frukt :) Det stämmer att en sådan bar (iallafall lchp och questbar) inte är fullständig, man kan ju dricka mjölk/juice, ta en frukt m.m. Det beror ju på hur stora mellisar man ska ha :) kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela