blondehair.blogg.se

Pro Pud Caramell

Publicerad 2015-12-26 15:22:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Många äter ju de välkända Pro Pudsen som mellanmål. Jag har i somras testad chokladen och tyckte då smaken var okej men konsistensen fruktansvärd rinnig och har inte köpt den sen då. Härom veckan när vi var i affären tänkte jag att jag får väl testa Caramel smaken också. Då det inte är ett fullständigt mellanmål gjorde jag en portion havregrynsgröt och toppade med en burk samt lite frysta hallon. Konsistensen var mycket bättre än den andra. Den smakar dock verkligen Caramel vilket är på tok för sör mig så jag tyckte inte om smaken överhuvdtaget. Gillar man den smaken så är ju konsistensen och priset bra.
Därför ger jag den 2,5/5 men jag kommer inte att köpa den igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2015-12-26 21:33:53

Vad är det för något?

Svar: Det är en proteinpudding, ett slags mellanmål som yoghurt, keso m.m. fast i puddingformat.
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela