blondehair.blogg.se

Pepparkaksstall

Publicerad 2015-12-24 14:34:00 i Allmänt,

I tisdags, den 22e, valde jag att stanna hemma på kvällen istället och bakade faktiskt ett pepparkaksstall haha. När jag gick i mellanstadiet/högstadiet hade jag och mina dåvarande bästisar alltid som tradition att bygga pepparkakshus hemma hos en utav dom då hennes mamma var riktigt bra på det och smälta socker o hela kittet. Vi är själva inte lika duktiga och inte alls lika nogranna, jag improviserade en mall och gjorde egen kristyr. Resultatet blev trots allt riktigt gulligt och vi var alla lite smått imponerade att det inte föll ihop.. haha jag och mitt morotsberoende - till och med i mitt pepparkaksbygge ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela