blondehair.blogg.se

Nyårsafton

Publicerad 2015-12-31 10:01:00 i Allmänt,

Årets sista dag utav 2015 och min nyårsafton börjar med 5h jobb. Jag jobbar idag till klockan 14 och därefter måste jag direkt till min lilla ponny. Tänkte promenera henne idag då det kommer att vara halt och börja skymma lagom till att jag har fixat stallarbetet. Ikväll ska jag på fest till en tjej jag känner. Det ska bli jättekul och jag åker dit med min underbara Linda o hennes kille. Jag är taggad, ska dricka alkohol idag eftersom det bara är nyår en gång. Måste dock ta det lugnt med det eftersom jag inte har druckit på ett tag och dessutom är väldigt lättpåverkad. Hoppas ni får en fin nyårsafton, och om ni lider av en ätstörning liksom jag, skit i den och slå klackarna i taket! Jag har förberett några tidsinställda inlägg med bland annat en sammanfattning av det gångna året. SKÅÅÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela