blondehair.blogg.se

Morgonjobb från sängen

Publicerad 2015-12-20 10:10:10 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag ligger just nu i sängen och har precis jobbat första timman utav sex av dagens jobbpass. Dagen började iallafall med en härlig morgonpromenad med en podcast innan jag loggade in och började jobba. Jag jobbar fram till 15 och då ska jag befinna mig hos min moster med hela mammas släkt på adventsmys vilket ska bli väldigt kul att träffa alla. Mina äldsta kusiner på mammassida har jag inte träffat på ca 2år så det är verkligen på tiden. Det blir med andra ord en hästfri dag idag då mitt schema inte går ihop, min mamma är hos min lilla ponny förtillfället och promenerar henne. 
Tänk att det redan är fjärde advent, igår köpte vi julgran mellan jag var i stallet och började jobba. Vi klädde den medan jag jobbade, så mysigt. Om en liten stund tänkte jag, parallellt när jag jobbar hehe, fixa klart mina julkort. Älskar att pyssla julkort, och göra julklappsrim.  Nu är det back in business, hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela