blondehair.blogg.se

Min julafton

Publicerad 2015-12-25 09:20:38 i Allmänt,

Hoppas ni hade en bra julafton igår, det hade nämligen jag. Den var så himla mysig, vi åt god julmat, träffade hela släkten, var i kyrkan och fick massa fina julklappar. Jag hade dock ont i magen på kvällen tyvärr, men annars var min julafton perfekt. Tycker verkligen synd om de som inte har en familj att fira jul med eller där släktingar har missbruk. Tänkte på det under kvällen och att jag verkligen är tacksam.
 
 
 
 
Hade min nya fina klänning från Diane Von Furstenburg och fick supermycket komplimanger för den.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-12-25 10:10:43

Fantastisk klänning!

Svar: Tack så mycket, älskar den :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela