blondehair.blogg.se

Maxim proteinbar utvärdering

Publicerad 2015-12-08 17:50:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Jag älskar ju Maxims 54% proteinbarer och när jag hittade denna lite mindre (ungefär ett halvt mellanmål) var jag givetvis tvungen att köpa den. Tänkte först köpa flera stycken eftersom den var billig (tror den låg på ca 15kr) men tänkte att jag får testa den först. Det var ett smart drag för den var inte alls god om jag ska vara ärlig. Den smakar bara konstgjort och ingen ren smak överhuvudtaget. Tycker ofta barer som smakar olika bärsmaker smakar konstgjort. Den såg dock väldigt god ut och som på överdraget, samt att den mättade. Det tillsammans med det låga priset ger den ändå ett betyg på 2,5/5 men jag kommer inte att köpa den igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela