blondehair.blogg.se

Mary Kay ögonskugga

Publicerad 2015-12-13 17:47:00 i Allmänt, Fristående hudvårdskonsult Mary Kay,

Jag är ju fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. I torsdags när jag hämtade ut min nya order med produkter så hade jag beställt hem lite olika ögonskuggor. Dels de trefärgade mineralskuggorna samt även silvriga ögonskuggepennor. De trefärgade skuggorna kostar 165kr och ögonskuggepennorna 125kr. Ett perfeket julklappstips till både dig själv och nära o kära då de kommer paketerade i en fin presentpåse. Är du sugen på att beställa någon av skuggorna, maila mig då HÄR. You´re worth it!
 
 
 
 
Gjorde en sminkning med skuggan Neapolitan, så fint resultat tycker jag!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-12-13 20:54:06

Superfint!

Svar: Tack :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela