blondehair.blogg.se

Lördag och sol

Publicerad 2015-12-12 14:16:54 i Allmänt,

Hej!
Satte mig precis i soffan med slalom på i bakgrunden, jag gillar verkligen att titta på vintersport. Jag har haft en jättehärlig lördagmorgon. Tog mig en välbehövlig sovmorgon (mobilen ringde 9!) och direkt efter frukost åkte jag till stallet. Fixade allting och sedan red jag ut med Jessica & Sol. Både jag och Jessica och hästarna njöt av att vara ute i solen och galoppera. Nobless blev riktigt taggad, så kul. Åt lunch för en liten stund sedan och nu hamnade jag här. Om en stund ska jag åka hem till J och spendera eftermiddagen där. Mina föräldrar är på stan och ska köpa med sig sushi till mig som middag, mumsigt. Jag ska även jobba 19-21.30. Blev lite spontant då hon som skulle ha passet tydligen ligger på sjukhus, kunde bara ta slutet av passet men det blir bra. Så denna dagen lär springa på den också. Imorgon kommer min bästis äntligen hem från Thailand där hon spenderat 8 veckor, 7 som volontär hos elefanter och 1 med semester. Så givetvis ska jag hem till henne på eftermiddagen och krama om henne. Men innan det väntar jobb och stall då med, äh mer om allt imorgon. VI hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela