blondehair.blogg.se

Kompis måndag

Publicerad 2015-12-21 14:10:36 i Allmänt,

Hej!
Nu går vi in i jul-veckan. Tänk att det är julafton om 3 dagar, helt galet faktiskt. Detta året har bara sprungit iväg. Jag har iallafall spenderat hela förmiddagen i stallet. Ridningen blev ett dressyrpass i manegen som gick ganska bra. Efter det kom Nathalie hit på lunch en liten stund. Hon hade dock bråttom så var bara här ungefär en timma, men det var en mysig sådan. Tänkte därför nu kolla om senaste Kardashian avsnittet finns att streama online då det släpptes i staterna igår. Om ungefär två timmar ska jag plocka upp mamma och vi ska handla julmat inför veckan. Efter middagen ska jag vara med Linda också. Vi har inte bestämt om vi är hos mig eller henne ännu, det återstår att se helt enkelt. En rätt lugn dag med andra ord och massa kompistid, det gillar jag. Morgondagen blir också fulspäckad med kompisar, häst och dessutom jobb. Men nu ska jag leva i nuet och inte tänka på tisdagen haha. 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela