blondehair.blogg.se

Jobbkväll

Publicerad 2015-12-11 18:13:00 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis börjat kvällens jobbpass. Ikväll jobbar jag, liksom igår, 18-22. Jag började dagen med stallpyssel och uteritt på min lilla ponny. Idag var hon pigg och vi hade en supermysig uteritt. Precis när jag satte mig i bilen påväg från stallet började det regna, tajming. Jag mötte sedan upp Idah på lunch vilket var kul. Vi har inte träffats på ett tag nu så det var roligt att få catcha upp med  henne igen. Ska träffa henne nästa vecka igen, vilket ska bli nice. Både gårdagen och dagen har mellan stall och kvällsjobb har bestått av lite eget företagsjobb. Det är verkligen roligt att driva eget, och utmanande. 
Igår var det ju min namnsdag, min mamma överraskade mig med ett par Kingsland ridstrumpor och en jättemysig ridtröja från Mountain Horse. Väldigt förvånad och glad blev jag, tusen tack <3
 

Kommentarer

Postat av: Kajsa-Stina

Publicerad 2015-12-12 09:07:09

Det är så typiskt när det helt plötsligt börjar regna när man inte är förberedd på det. Men tack o lov att du var på väg hem just då så du slapp bli blöt! Här hemma är det snö på backen fast ytterst lite vilket ändå är bra då julkänslan blir aningens högre utav det hihi. Mysigt med en lunchdate med din kompis också! Var längesedan jag åt ute med en kompis nu. Har känts svårt att veta vad jag ska äta liksom så tyvärr har det inte blivit av men snart så ska här utmanas med det också! Vad åt ni för god lunch tillsammans? Kramar <3

Svar: Vad mysigt med snö på backen, imorgon ska det iallafall bli lite frost haha så då kanske julkänslan ökar lite. Mm, det är så mysigt att äta ute med kompisar. Tycker verkligen du ska utmana dig med det. Igår åt jag en räksallad o min kompis en chevresallad :) kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela