blondehair.blogg.se

Jobb, släktkalas och podcast-tips

Publicerad 2015-12-29 10:33:15 i Allmänt,

Godmorgon!
Min morgon spenderas, liksom gårdagens, men chattjobb till 12. Just nu ligger jag och lyssnar på ytterliggare en podcast, fick en kommentar om jag kunde lista de podcasts jag lyssnar på och eftersom jag prenumererar på många kan jag givetvis dela med mig av dessa;
- Fredagspodden Systrarna Hannah Widell och Amanda Schulman pratar om allt mellan himmel och jord.
- Ofilitrerat Riktigt bra profil-kvinnor intervjuas och visar att inte allt är bra alla gånger. 
- Opodden Intervju med svenska kvinnor, djupare ämnen. 
- Livshjulet Journalisten Anna hegestrand intervjuar kända människor om hur deras livshjul ser ut.
- Måndagspepp med Hanna och Ellinor Två tjejer i min ålder som pratar oftast om ytligare ämnen med pepp. 
- Josefin och Vanja Långa podcasts där det pratar både mode, familj, vänner, förflutet och sex.
- Wahlgren & Wistam Pernilla Wahlgren & Sofia Wistam har sjukt go humor och man skrattar väldigt mycket.
- Den fantastiska resan Med Zara Larsson och Noel Flyke, de har skönt flow att lyssna på.
- Säker stil Stilikonerna Ebba von Zydow & Emilia de Poret snackar mode, love it!

Efter mitt jobbpass ska jag direkt ut till stallet. Vi har köpt till rödservice eftersom jag har lite bråttom vilket betyder att jag bara behöver rida och att tjejen som jobbar i stallet mockar o fixar alla stallsysslorna. Det blir nog ett ridpass i manegen då mamma sa att hon inte bad hovslagaren igår sätta på broddar, suck! Vi ska sedan hem till min faster för att möta upp hela släkten (+ mina och även mina kusiners mormor o morfar) för att fira min famor som fyllde 85år för en vecka sedan. 
 
VI hörs!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-12-29 18:43:18

Fredagspodden, så mycket kärlek! Höll på att bryta ihop senaste avsnittet då jag trodde de skulle lägga ner... Haha. ❤️

Svar: Haha jag med, lyssnade på den imorse i stallet och blev helt stel. Tur att det inte är såå långt uppehåll iallafall, bästa podden :D
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela