blondehair.blogg.se

Hela familjen samlad

Publicerad 2015-12-18 22:09:19 i Allmänt,

Hej!
Hela familjen är nu äntligen samlad och vi har precis suttit och sett på slutet av Svenska Hjältar Galan. Vi kom hem från Landvetter rätt sent och det blev inte middag förrän 20:40 vilket gör att jag fortfarande är supermätt tyvärr. Får se när det är dags för kvällis, vilket jag är sådär tagg på nu. Men det ska gå bra. Min dag har iallafall varit väldigt bra överlag. Jag började med att spendera hela förmiddagen i stallet och red ut en härlig tur med min prinsessa. Superhärligt verkligen. Därefter kom fina Karro hit och vi hade en jättehärlig eftermiddag och pratade iprincip konstant 4h. Det var riktigt behövligt. Sedan var det som sagt dags att åka o hämta min lilla bror. Imorgon kommer förmiddagen att spendera i stallet som vanligt (livet som hästägare haha) och därefter kommer jag att jobba 14-21.30 så min dag är uppbokad. Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela