blondehair.blogg.se

Hästfri måndag

Publicerad 2015-12-28 10:10:53 i Allmänt,

Godmorgon!
Min morgon började med en härlig morgonpromenad med en podcast i öronen. Jag jobbar just nu hemifrån, har chatten idag 9-12. Vid 14-tiden ska jag befinna mig på östra för vägning och samtal och därefter ska jag hem till Karro och umgås med henne. Jag har faktiskt en hästfri dag, hovslagaren kommer nämligen strax innan jag ska vara på sjukhuset så hinner inte det. Så mamma är snäll, hon åker förbi bonden o köper hö, promenerar henne och ser till att hon skos. Med andra ord är hon i goda händer. Det ska bli så kul att träffa Karro också så är taggad på denna dagen. Har dessutom lyssnat på ett par podcastar nu på morgonen och är så motiverad till allt jag vill göra!
 
Igår spelade vi bowling, mer bilder kommer imorgon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-28 22:27:53

Kan inte du skriva vilka poddar du kan rekommendera?

Svar: Absolut, tipsar om det direkt :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela