blondehair.blogg.se

GOD JUL

Publicerad 2015-12-24 10:16:00 i Allmänt,

GOD JUL mina vänner!
Min julafton kommer först och främst spenderas i stallet som alltid. Sedan kommer hela pappas släkt bestående av 18pers och en bebis till oss. Fullt hus med andra ord. Min faster som bor i LA (jag har ju två fastrar) har kommit hem och det är första gången hon är hemma över julafton sedan hon flyttade till staterna så det kommer vara första gången jag firar jul med henne och hennes man så det ska bli jättekul. Givetvis kommer vi att besöka kyrkan också, men om vi hinner åka in till centrum till 11 gudstjänsten är oklart så troligtvis kommer vi gå till en mysig kyrka ett par minuter ifrån vårt hus vid 17-tiden. Annars hoppas jag att min julafton kommer bestå av god julmat, härligt släkthäng och fina julklappar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela