blondehair.blogg.se

Ganska produktiv trots allt

Publicerad 2015-12-02 21:29:21 i Allmänt,

Godkväll mina vänner!
Jag hade lovat mig själv att unna mig en ordentlig sovmorgon idag och inte åka till stallet förrän på eftermiddagen  för att verkligen vila ut kroppen efter gårdagens flygning. Så jag låg faktiskt i sängen till 11(?!) minns inte när det hände senast. Varvade frukost och kardashian-tittande med sovande, väldigt välbehövligt. Därefter organiserade jag massa kläder, tvättade, packade om smink, promenerade hunden osv. Åkte till stallet och fixade allt samt red och därefter har jag betalt räkningar, beställt nyårsklädsel (nu är både jul- och nyårsoutfit klar, skönt) samt mat (vi beställer mat online nu för tiden), fixat mina naglar m.m. Sedan jag gick upp ur sängen har jag alltså hållt igång konstant, men med inte superansträngande saker och väldigt behövliga saker. Det känns alltid skönt att checka av massa punkter på to-do listan. Imorgon är det stallet tidigt, sedan ska jag till sjukhuset för vägning, förbi mormor o morfar en snabbis o hämta hunden samt hjälpa till med att sätta upp gardiner och sedan ska jag tillbaka till stallet och ha en Marykay klass. Fullt upp med andra ord, Malins semester är slut haha.
Nu ska jag fixa lite mer blogginlägg och sedan äta kvällsmat.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela