blondehair.blogg.se

Fullspäckad dag

Publicerad 2015-12-27 08:41:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag vaknade precis upp till ett vittlandskap. Årets första snö som dock lär smälta om ett par timmar för det skulle börja regna. Mamma och jag ska dock åka ut till stallet nu såfort frukosten är uppäten så tanken är en uteritt nu o hinna få lite bilder på snön. Idag har jag en späckad dag. Efter stallet så ska hela familjen iväg på mitt kusinbarns dop. Det är min 91åriga farfar som ska döpa barnet, i samma kyrka som han vigde hennes föräldrar, mina föräldrar och döpte mig och min bror. Jag tycker det är så häftigt att han still going strong och när jag var yngre älskade jag att se på farfars gudstjänster. Nu gör han dock bara "privata evenemang". Efter dopet följer min faster och hennes man med oss hem, vi ska byta om och sedan iväg och spela bowling samt äta på en Thairestaurang.
Nej nu måste jag äta upp frukosten,planen var att åka 8.45 och det lär bli tight, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela