blondehair.blogg.se

Ett tidsinställt inlägg

Publicerad 2015-12-15 09:49:00 i Allmänt,

Hej!
Detta inlägget skriv jag igår (måndag kväll). Idag (tisdag) har jag faktiskt en ledig dag och som jag skall börja med att spendera i stallet med min lilla ponny, som vanligt. Sedan ska jag ner o köpa en julklapp till min hund haha, ett smycke och lite annat. Planen är att bara ta en hellugn dag, med lite julpyssel osv. Tror verkligen jag behöver det. Gårdagen började nämligen med att jag försov mig, hade stängt av mitt alarm i sömnen. Jobbade sedan på mammas jobb igen och sedan åkte vi upp till östra för gemensamt samtal med min psykolog och vägning. Båda delarna gick bra. Jag red ett dressyrpass på kvällen och sedan fick broddarna åka på som premiär för vintern. Resten av veckan kommer att spenderas med främst jobb (förutom fredag då jag är ledig igen men då har jag massor med annat planerat, även lite jobb med mary kay då iof). Idag hoppas jag en klänning jag beställt inför min kusinbarns dop den 27 december kommer. Insåg att det måste ju beställas nu innan jul för det är ju bara ett par dagar i mellandagar och då kan man inte räkna med internethandeln.
Vi hörs senare!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela