blondehair.blogg.se

Ett sovtips

Publicerad 2015-12-23 09:43:00 i Allmänt,

Periodvis sover jag jättebra, och periodvis rätt dåligt. Ofta när jag sover dåligt beror det på ångest och/eller mycket tankar. Förra veckan kom jag över en artikel hur man ska sova bättre, just den natten hade jag haft svårt att somna och tänkte då att det kan ju inte skada att läsa den. Ett av tipsen var; vänd dig inte om i sängen. Efter att jag läste det har jag verkligen tänkt på det. Jag måste alltid somna på min högrasida och ha högerarmen under huvudet. De senaste kvällarna har jag verkligen tvingat mig själv att inte flytta på mig när jag ska sova. Då blir man verkligen piggare. Det stämmer verkligen, jag har somnat inom 10 minuter sen jag kört denna "metod" konsekvent. Så ligg still gott folk!

Min bror somnar överallt, här på en buss i New York haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela