blondehair.blogg.se

Dinner & bio last night

Publicerad 2015-12-05 18:21:00 i Allmänt,

Hallå i stormen!
Här blåser det och regnar stup i kvarten och värre ska det tydligen bli imorgon igen. Igår var det kaos här på västkusten och broar var avstängda m.m. så när jag skulle in till stan igår var det bara att glömma bussarna då alla mina bussar var mellan 40min-1h sena, suck. Jag hade iallafall en väldigt trevlig kväll med först middag på Kopps, sedan bio där vi såg The Program. Vi gjorde lite andra saker och jag var inte hemma förrän vid midnatt då det blev ett väldigt sent kvällsmål. 
Idag började dagen i stallet. Manegen var dessvärre uppbokad av en kurs så gick en promenad med min sessi i ösregnet och blåsten. Fast med en podcast i öronen så gick det bra det med. Kvållen skulle egentligen spenderas hemma hos Linn som fyller år idag. Men eftersom hon bor i Stockholm och det är storm så har ju givetvis SJ problem. Alla tåg har varit inställda sp hon lär inte hinna hem i tid. Hon kommer hem senare ikväll men en utgång i detta skitväder är inget som lockar mig för fem öre. Idag har jag dessutom gjort en rejäl utmaning, men mer om det imorgon!
 
Åt en supergod räksallad på Kopps igår.

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2015-12-05 19:33:58

Mums, maten ser så god ut :D jag har börjat gilla räkor. Åt det första gången när jag var inlagd. Då fanns det räkor i såsen.
Sen har jag testat lite efter det (fast kalla och inte varma som dem i såsen var).
Ska nog börja äta lite mer av det. Nyttigt också :D
Hur känns det att komma tillbaka till kalla Sverige snart igen? Från värme till kyla :P burr!
Kramar <3

Svar: Räkor är verkligen supergott o bra. Är man från västkusten så måste man nästan gilla det haha ;) Jo, visst saknar man staterna men det är mysigt med julmys iallafall, hade varit värre att komma hem till november. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela