blondehair.blogg.se

Dan före dopparedagen

Publicerad 2015-12-23 18:00:00 i Allmänt,

I förmiddags var jag och mamma i stallet, jag skulle sedan börja jobba klockan 14 men var tvungen att åka ner till blomsteraffären och dessutom till naturnära och köpa foder till Nobless. Hon går ju enbart på torrt hö nu som vi köper från grannbonden, då hennes mage inte klarade av stallets hösilage. Vi gav henne innan lusern utan melass (fång tendenser) men då det är surt för magen också ville jag inte ge det. Åkte därför ner idag och rådfrågade lite samt köpte müsli och en hink vitaminer i hopp om att min lilla tjej vill gå upp lite i vikt. Med blött hår åkte jag då i denna gråa outfit som passade vädret perfekt, det känns verkligen inte som den 23 december. Men ikväll blir det uppesittarkväll framför bingolotto (ända gången på året jag o pappa stödjer våra konkurenter haha). Älskar kvällen före julafton när man provsmakar julmaten till middag samt spelar bingo.  
 
 
 
 
//Tröja*Twist&Tango//Kjol*Abercrombie//Stävlar*Rizzo//
 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2015-12-26 08:36:29

Snyggt!

Svar: Tack så mycket :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela