blondehair.blogg.se

Aktiv onsdag

Publicerad 2015-12-30 14:36:50 i Allmänt,

Goddagens!
Min onsdag har hittills varit rätt aktiv. Jag började dagen i stallet (extremt förvånadsvärt haha) där jag red ett ridpass i manegen. Ponnyn var trevlig liksom igår vilket var skönt. Hon har haft mer energi de senaste dagarna, förhoppningsvis beror det på müslin o vitaminerna hon börjat få. Därefter bytte jag bara snabbt om och åkte tillsammans med min bror och pappa till en badmintonhall där vi mötte upp några släktingar o spelade badmintion. Jag har inte spelat badminton sedan gymnasiet, det var verkligen jättekul trots att jag var urkass. Klockan 14 började jag jobba så just nu sitter jag och multitaskar mellan jobb och blogg. 14.55 börjar världscuphoppningen på svtplay så jag o mamma tänkte streama upp det från paddan till tvn. Fördelen med att jobba hemifrån hehe. Hoppas årets näst sista dag börjat bra för er också.
Vi hörs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela