blondehair.blogg.se

8 dagar till julafton

Publicerad 2015-12-16 18:28:48 i Allmänt,

Godkväll! 
Nu har jag och mamma precis kommit hem efter en supersnabbis i stallet. Vi var bara förbi bonden och köpte nytt hö till Nobless och körde ut det. Jag var nämligen ute på min rast idag (jobbade i chatten 9-12 samt 14-17) och gick en promenad med henne. Hade röd service så jag skulle hinna och började precis äta lunchen 14 när jag loggade in igen haha. Nackdelen med att äta måltiden sent blir ju att jag åt mellis 16.30. Det var ett jobbigt och utmanande mål och mår fortfarande illa och till middag ska vi äta en mega utmaning. Men nu borstar mamma hunden och jag hoppas min bror hinner ringa lite emellan (vi ska facetimea idag igen) så jag får lite motivation och sug iallafall. Igår fick jag ett kul jobb besked, jag jobbar ju timmar (ca 50%) mestadels hemifrån på chatten för att jag driver 2 egna verksamheter. Men nu behövde de fulltidsjobb från mitten av januari till sista mars på telefon på kontoret vilket jag såklart tackade ja till. Det blir att jag får hålla marykay klasser på kvällar, samt sminkningar på helger. Kombinera in det med häst varje dag, vänner och sjukhus (kommer gå tidigare en dag i veckan för att åka till östra) så kan jag lugnt säga att mina tre första månader på året är uppbokade. Men så länge jag har fullt schema håller sig ångesten i shack, dessutom med massa cash på kontot. Det kommer bli bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela