blondehair.blogg.se

3 saker - lista

Publicerad 2015-12-18 10:04:00 i Allmänt,

3 bästa maträtterna
- Sallader
- Vegetariska filéer
- Kyckling tacos
 
3 bästa resorna
- Alla resor till USA
- Österrike resorna
- Första resan till Kreta
 
3 saker jag gillar
- Min häst
- Shoppa
- Sminka
 
3 saker jag blir lugn av
- Uteritter på Nobless
- Prata med mina vänner
- När jag har mycket att göra (då dämpas ångesten = lugnare)
 
3 saker jag inte gillar
- Att inte ha kontroll
- Anorexi
- Smör & ost
 
3 saker jag saknar
- Vara frisk
- Gå i skolan
- När jag inte var stressad av att vara ledig
 
3 saker jag vill göra 
- Resa
- Sminkjobb
- Träffa vänner 
 
3 saker jag ska göra i helgen
- Jobba
- Rida
- Träffa mammas släkt
 
 
Haha, efter en forspaddling i Österrike, första gången vi var där tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela