blondehair.blogg.se

13 december

Publicerad 2015-12-13 14:39:00 i Allmänt,

Idag är det Lucia, jag tycker det är en väldigt mysig dag. Förra året var jag ju inlagd, men då lussade vi på hdv för personal, öppenvård och dagvård vilket var kul. Dessutom så hade vi besök av Göteborgs Lucia, de var verkligen jätteduktiga. När detta inlägget publiceras har jag precis jobbat klart och jag o mamma ska åka ut till stallet och ta lite mysiga julbilder. Det börjar ju skymma rätt tidigt vilket är bra i detta fallet då det inte är någon som helst jukänsla på dagstid här på västkusten. Jag vill ju ha snö. Igår klickade jag dock lite bilder med julfeeling på lilla Molly. Hon måste verkligen klippas innan jul haha, hennes päls är så lång nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela