blondehair.blogg.se

Virus på min älskade Mac

Publicerad 2015-08-26 21:15:58 i Allmänt,

Godkväll!
Eller god och god, jag bloggar från min mobil eftersom min dator har gett med sig helt. Har fått virus på min lilla MacBook. Himla skit! Men pappa mailade vår datortekniker på jobbet så ska ta med mig datorn imorgon till stan och kan förhoppningsvis åka upp till kontoret imorgon efter skolan för att få det fixat. I värsta fall får jag väl gå till macforum, men det kostar ju massa pengar haha. 
Lyckades dock redigera bilder och maila på datorn (bara internet som strular) så kunde justera lite ljus på mina bilder och maila dom till mig själv och tidsinställa några inlägg via mobilen för imorgon. Ambitiöst! 
Idag har jag förövrigt övat på sotade ögon i skolan, varit i stallet och fixat allt + ridit samt lunchat med Eva. Så trots dåligt väder och en kollapsande dator är jag ändå rätt glad.
Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela