blondehair.blogg.se

Utmaningslista

Publicerad 2015-08-31 15:01:00 i Allmänt, Ätstörning,

Idag är det måndag igen och när detta inlägget publiceras befinner jag mig på sjukhuset. Jag och mina två behandlare har äntligen fått till två tider efter varandra så att jag slipper att åka upp två gånger per vecka. Så måndagar har jag nu som "sjukhus eftermiddag". Sjuksköterskan jag träffar varje vecka gav mig i uppdrag denna vecka att skriva en utmaningslista men saker jag vill äta som ätstörningen sätter stop för. Eftersom jag älskar maten jag äter så är det inte jättemycket jag saknar som monstret sätter stop för (det är mest det ständiga vägandet/kaloriräknandet).
Men här är de punkterna som jag kommer nämna idag, som jag kan sakna;
- Köttbullar
- Bröd
- Majs
- Ananas
- Köttfärs 
- Våfflor
- Nudlar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela