blondehair.blogg.se

Swebar

Publicerad 2015-08-15 09:24:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Jag och mina proteinbarer till mellanmål haha. Som ni vet sedan tidigare är ju questbars mina favoriter, jag har dessutom börjat äta gainomax vilket jag också gillar väldigt mycket. Min bror har däremot helt varit inne på Swebarerna. Då dom innehåller mer kolhydrater än mina vanliga har jag inte velat testa dessa. Men han övertalade mig och sa att jag skulle gilla jordgubb. 
I onsdags testade jag den och jordgubbssmaken smakade något bekant, någon glassort i från barndomen typ. Det gjorde att jag tyckte att den var rätt så god. Överlag tycker jag att chokladsmakande barer är godast då bäriga smaker är rätt svåra att få naturlig i smaken. Denna smakade inte helt naturligt men var heller inte sötsliskig vilket är ett väldigt plus. Det var en helt okej bar, jag ger den 3,5/5 och kommer nog att köpa den igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela