blondehair.blogg.se

Svimmat och veglunch

Publicerad 2015-08-02 21:12:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Hej!
Jag började dagen med jobb i 6h. Mitt under mitt pass dock när jag höll på att fixa lunch under tiden så slog jag i knäet i diskmaskinen. När jag slår i mina knän/armbågar så tappar jag alltid synen i ca 30sek och börjar skaka, så har det varit många år. Men idag svimmade jag. Vaknade upp med glas överallt då jag råkade välta ner 3 tallrikar som stod framme inför lunchen. Det var verkligen jätteläskigt och vaknade upp helt skakis. Har haft ont i ryggen, huvudet och vart yr sedan dess. Efter mitt jobbpass åkte jag o mamma iallafall till stallet. Mamma ville inte att jag skulle rida ut själv i mitt skick så hon gick med medan jag o ponnyn busade i skogen, kul. 
Imorgon jobbar jag från kontoret. Förtillfället är jag jättetrött och matt så är inte direkt taggad inför det. Men det är bara att göra det bästa av situationen. Det ska bli kul att träffa lite kollegor iallafall. Nu hoppas jag få lite massage i min onda rygg innan det blir kvällsmat.
Vi hörs imorgon helt enkelt, jag har varit duktig och planerat lite tidsinställda inlägg!
 
Dagens vegetariska lunch; vegbiff, morötter, kidneybönor och hummus. Supergott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela