blondehair.blogg.se

Släktkalas

Publicerad 2015-08-22 18:09:00 i Allmänt,

Hej!
Detta är ett tidsinsällt inlägg då jag befinner mig på en stiftgård här på kusten för tillfället. Min faster (eller farbrors fru om man ska vara helt korrekt) fyllde 50år i juni och det firas idag. Det ska vara en stor fest och alla mina kusiner på min pappas sida kommer att vara där. Ser fram emot att träffa mina kusiner, mina äldsta tror jag inte att jag har träffat sen min kusin gifte sig i september förra året så det ska bli kul. Hon som gifte sig är dessutom gravid, excited. Jag har givetvis med kameran och stället vi ska till ligger vid vattnet så det blir nog lite fina bilder.
 
 
Haha, jag, min bror och våra tvillingkusiner (brorsan o kusinerna är ett år yngre än mig), sisådär 9 år emellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela