blondehair.blogg.se

Ridsport EM

Publicerad 2015-08-21 17:45:00 i Allmänt,

Hej!
Jag sitter förtillfället i soffan och samtidigt som jag börjar jobba startar själva lagklassen i ridsport EM. Sverige ligger dock på tioende plats (sist in i finalen) så det ser väl inte jätte ljust ut. Men individuellt tror jag att Henrik ligger bra till iallafall. Eftersom han har varit sista ryttaren har jag inte hunnit se hans ritter tidigare dagar (bara reprisen från igår) så ser fram emot det idag. På tala om hästar har jag faktiskt varit hästfri idag. Det händer inte var dag men mamma och jag har kommit överens om att jag ska ha en hästfri dag per vecka iallafall för att få en micropaus. I skolan idag färgade vi bryn och fransar. Samt la bas med studiofoundations (kräm och inte liquid). Ytterliggare en lärorik och rolig lektion. Direkt efter det lunchade jag med Emma som jag inte hade träffat på länge och efter det gick jag en härlig promenad i vår fina natur när jag kom hem. 
Nu måste jag börja fixa inför jobbet, vi hörs senare!
 
Random Falsterbo bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela