blondehair.blogg.se

Reselista

Publicerad 2015-08-06 09:53:00 i Allmänt,

Vilka platser har du besökt?
Danmark (flera ställen), Tyskland (flera ställen), London, Gran Canaria, Mallorca x2, Kreta x2, Rhodos, Cypern, Kroatien, Österrike x2, New York, Florida, Los Angeles x2.. vad jag minns.
 
Favorit stad och land?
New York är min favoritstad. Usa är lätt mitt favoritland, men Österrike är galet fint också, om man bara vill njuta av fin natur.  
 
Roliga minnen från några resor?
När jag var yngre bilade vi till Österrike två gånger med endel av släkten, några av mina kusiner m.m. Då red vi, forspaddlade och gjorde massor med andra skoj saker.
Vi har varit på musikal i London, jätteroligt även det.
Att bo på ett lyxhotell mitt på Miamibeach, det är härliga minnen det. 
 
Senaste resan?
Vi var i Köpenhamn för någon månad sedan.
 
Kommande resa?
I höst planerar jag att åka ner till min bror i Los Angeles. Annars kanske åka en helg till London eller så, lite närmare.
 
Drömresemål?
Las Vegas, Hawaii, Dubai, Paris, Milano. Det är ställen som står högst upp på platser jag vill besöka som jag aldrig besökt. Sedan åker jag gärna tillbaka till ställena i USA jag besökt, även Österrike och Grekland.  
 
Jag, min kusin Jenny och faster Anna efter att ha flygit fallskärm bakom båt i Cypern 2009.
 
Haha, jag, min bror, mina tvillingkusiner Bella och Jacob i Österrike 2005.
 
Lillebror och jag på Rhodos 2006 (?)
 
Brorsan och jag i New York förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela