blondehair.blogg.se

PROPUD

Publicerad 2015-08-13 14:45:00 i Allmänt, Mat/Recept,

När vi var och handlade mat i tisdags hittade jag till min stora glädje äntligen proteinpudding. Så himla komiskt, min mamma sa "åh, hade tänkt att överraska dig med den då flera på jobbet pratade om hur nyttigt det var". Jag testade den igår, och för min del var den på tok för rinnig och inte alls pudding stuket. Smaken var helt okej då det som vägde upp det för min del var att den inte var sötsliskig över huvudtaget vilket var bra. En sån burk innehåller endast 144kcal vilket betyder att jag fick komplettera det mellanmålet.
Jag ger den endast betyget 2,5/5 just för konsestensen. Dock kommer jag att köpa den en gång till och testa att frysa den ett par timmar innan jag ska äta den för att se om den blir fastare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela