blondehair.blogg.se

Nymålade naglar

Publicerad 2015-08-16 21:24:00 i Allmänt,

Godkväll!
Nu sitter jag med nymålade naglar och försöker att blogga kladdfritt haha. Min söndag har bestått av 6h jobb och därefter stallhäng. Jag spontanmälde mig och ponnyn till en grej nästa söndag, jättekul. Men mer om det i veckan. Imorgon börjar jag ju min makeupartist utbildning, det ska bli så himla kul. Just nu är jag faktiskt inte särskilt nervös, men det kommer nog hehe. Kommande vecka är fullspäckad, dessutom kommer jag att "behöva" shoppa massor med smink och kläder, inte mig emot. Min skola ligger dessutom 100m från mitt favoritvaruhus, NK. Mitt svarta nyckelkort kommer gå varmt har jag en känsla av haha. Sommaren har förövrigt dykt upp på riktigt och kommande vecka ska tydligen vara superfin. Ytterliggare en vecka med barbent och sommarkläder, wiie. Jag har haft en gnagande mat-ångest som vanligt men allt positivt känns som det trycker bort det onda!
 
Vi hörs imorgon, jag har förberett några inlägg och sedan kommer givetvis informtion om min första dag på min mua utbildning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela