blondehair.blogg.se

Eget hus

Publicerad 2015-08-11 14:57:00 i Allmänt, Outfits,

Jag har ju varit lite hemlig när det gäller hus och bostäder det senaste. Egentligen behöver jag inte vara det längre för nu är allt bestämt och vi alla är så taggade. Jag la ju upp härom veckan att vårt sommarställe är tillsalu. Vi har nämligen köpt en tomt. Vårt permanenta hus ska säljas också, samt så ska  mina föräldrar dessutom köpa en fin lägnhet nere i Göteborg till dom. Men på tomten kommer vi att bygga 2 hus. Ett till mina föräldrar och ett mycket mindre till mig. Tänk att få ett eget, helt nybyggt hus med havsutsikt. Få klara sig helt själv, det ska bli så skönt. Eftersom husen ska arkitektritas (i samverkan med mina föräldrar och mig) så beräknar vi att det är klart nästa sommar. Jag är så taggad! Här nedan ser ni några bilder på mig när jag sitter på tomten;
 
 


// Klänning - Suzanne Nilsson // Skärp - Karen Millen // Solisar - Rayban // Sjal - Marc Jacobs // Skor - Toms //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela