blondehair.blogg.se

Nu är brorsan på andra sidan jorden igen

Publicerad 2015-08-13 21:53:10 i Allmänt,

Godkväll!
Jag skippade faktiskt att åka med upp till Landvetter imorse, men gick upp vid klockan fem och gav en hejdå kram till min lillebror. Nu borde han ha landat i Los Angeles och ska börja sitt år två på college. De första dagarna känns alltid jobbigast och det känns som en evighet innan vi kommer att träffas igen. Vid halv 8 åkte jag och mamma iallafall till stallet. Medan hon fixade allting gick jag ut och promenerade Nobless. Jag hade nämligen möte med min behandlare Sandra idag på sjukhuset. Vi har inte träffats på över en månad då hon varit på semester så det var väldigt skönt att få prata med henne. Jag föreslog att vi skulle lägga mina samtal/viktkontroller på samma dag (har ju dubbla behandlare) så från och med nästnästa vecka skulle det försökas fixas så att jag bara behöver åka upp till sjukhuset en dag i veckan. Dessutom sprang jag på E där, underbart. Vi har befunnit oss på två olika ställen på västkusten under sommaren och inte hunnit träffas så det var så kul att våra tider klaffade.
Under eftermiddagen jobbade jag hemifrån. Solen sken och kunderna var glada. Allt flöt på oförskämt bra vilket gjorde passet väldigt lätt och skönt. Jag åkte därefter in till stan och åt sushimiddag med Linn på NK. Jättehärligt sätt att avsluta dagen och jag kan därför sammanfatta min torsdag som väldigt bra. Nu måste jag äta kvällsmat, det blir; kvarg, müsli och äpple, mums. 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela