blondehair.blogg.se

Nätshopping

Publicerad 2015-08-10 09:10:49 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu ligger jag i min säng på landet. Jag har precis nätshoppat lite smink och kollat igenom gårdagens bilder. Kicks har ju haft 15% på nätköpen vilket gjort att jag kunnat fynda en hel del de senaste månaderna. Idag blev det endel från Mac samt även lite från MakeUpStore som fick följa med hem. Idag är det exakt en vecka till jag börjar min utbildning till makeupartist, är så himla taggad! 
Om en liten stund är det frukostdax, sedan tror jag vi ska upp en liten sväng till vår nya tomt. Jag och brorsan åker hem en stund efter lunch. Jag måste rida och sedan ska jag till Torun och Adrian på middag, medan min bror ska träna. Vi åker sedan tillbaka till landet ikväll för att kunna nyttja morgondagen en stund här igen. Vädret ser ut att vara med oss även idag. Det har verkligen vart en skitsommar vädermässigt och jag har inte badat en enda gång(!)  men de dagarna jag har haft flera dagars sammahängande ledighet har faktiskt väddret strålat.
 
 
Två bilder på mig och min bror ifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela