blondehair.blogg.se

Min måndag

Publicerad 2015-08-31 21:32:34 i Allmänt,

Hej!
Min dag har varit späckad som vanligt. Började med skola där vi hade läpplektion, så himla kul. Därefter åkte jag hem och åt lunch innan jag skulle vara på sjukhuset. Vågen var några hekton upp, som förrförra veckan. Så vikten är väl lite hugget som stucket, trots att jag ökar intaget.. pulsen var dock på 44, så den var rätt låg. Jag åkte sedan raka vägen till stallet. Fixade allt i stallet och red ut en sväng på min prinsessa. Hon var pigg o glad och jag blir så himla lycklig av att rida henne. Mina föräldrar var uppe på tjörn så jag förberedde kycklingtacos (så fruktansvärt gott, tusen gånger godare än vanlig tacos) som vi åt när de kom hem. Direkt efter maten FaceTimeade vi med min bror en stund. Dom ska åka till Seattle på onsdag för att spela två matcher, kul för honom. Nu ser jag på Victorias Secret Swin Special, trevligt. 
Rätt fin måndag med andra ord, vi hörs imon!
 
I VS bikini förra sommaren, innan det gick utför på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela